Juridik upp över öronen

Denna vecka är verkligen inte bra för min del. Jag har en dålig häst som jag inte kunnat rida på över 2 månader, ATG-besöket visade sig bli över 2000 kr dyrare än de hade beräknat, reparationen av bilen kostade 3000 kr mer än trott och jag har sjukt mycket i skolan. Fy.


Allan har varit svullen i benen runt om de senaste dagarna. I Söndagsvar det riktigt svullet! Gick bara aningen ned efter promenaden. Måndag och tisdag var det aningen bättre men fortfarande inte som normalt. Idag däremot såg han riktigt fin ut i benen så det var ju skönt. Han blev nyss omskodd och den nya hovslagaren håller på att "forma om" hovarna så det kanske kan bero på det. Blir ju annan belastning och det kanske kan skapa svullnad. Maten är ju densamma och han brukar dessutom inte vara känslig mot sådant.

O. är ute på middag med jobbet så jag har lyan för mig själv. Snart börjar ridsport på Eurosport. 5-minutare kl.21.30 och en längre kl.22.35.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0