Galen gårdag men desto bättre morgondag!

Min gårdag:

06.30 - Upp och läsa igenom anteckningar inför tentan

09.00 - Tenta i Affärsjuridik

12.00 - Gasa iväg för att köpa lucern, kraft och nytt vintertäcke. Direkt vidare för att hämta hästsläpet. Köpa över 100 kilo hö och lassa in i transporten, lasta Allan och åka till Täby

14.00 - Återbesök på ATG-kliniken

16.00 - Köra Allan till Bella (där han ska stå under min semester), lasta ur häst,prylar,hö,torv mm. Se till att lill-grisen blir hemmastadgad i nya stallet och gasa iväg tillbaka till stallet.

18.00 - Städa transporten, hjälpa Kristina (grannboxen i stallet) att provlasta sin häst, mocka och småstäda Allans box.

19.00 - Lämna tillbaka släpet

20.00 - Hämta O. på jobbet och åka och köpa take out.

Jag kan säga att jag var slut när vi kom hem och hade ätit. Somnade i soffan runt 22 och blev buren till sängen. Haha. Jobbigt att vara hästtjej.


Allan innan avfärd, oberörd av allt jag gör för honom ;)


Anledningen att Allan bor borta ett tag är att jag och O. åker till Jamaica i morgon. Ska bli helt underbart MEN jag missar Globen Horse Show i år som gör att resan inte blir helt ultimat. Men det duger ;)



Vet att iaf några av hotellen har internet så jag ska försöka uppdatera lite.

Kommentarer
Postat av: lina

fin blogg

2009-11-27 @ 16:26:24
URL: http://linasess.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0