Pannkakor tills det proppar ut ur öronen

Igår (lördag) hade jag tenta i business english. Jag hade medvetet inte pluggat och det var nog ett korrekt beslut för det kändes väldigt bra. Nu blir det jobbigt bara om det skulle visa sig att jag skev dåligt. Sjukt ondt däremot att lägga tentan på en lördag! Ungefär som att vi inte går upp tidigt tillräckligt många dagar i veckan. Jag förstår om de lägger omtentor på helger men vanligt tentor, vad är det för typ av kollektiv bestraffning? fy.

Jag hade huvudvärk som vanligt denna vecka och åkte därför hem och tittade på den första Sagan om ringen-filmen. Den var såklart lika fantastisk som alltid så vi bestämde oss snabbt för att titta på de andra två filmerna idag (söndag). Vid åtta gick vi för att äta middag med några kompisar innan vi begav oss vidare till 25års-festen. Min huvudvärk var något bättre men jag var inte direkt på topp. Hade dock väldigt trevligt ändå. Det slutade med att vi var några stycken som gick till White room av alla ställen. Det var mindre kul och vi gick snabbt hem.

Kort från gårdagens dansgolv


Idag har jag och O. hållt vår plan och är inne på den sista filmen: Konungens återkomst. Nu har vi dock tagit en brake för att äta pannkakor! Mums!

O. lagar pankisar

Kommentarer
Postat av: emelie

oh! i like your fiiina diskborste! roosa, mmm :)

2009-03-25 @ 10:33:45
URL: http://villabloggen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0