Gårdagens hoppträning

Igår hade jag tagit med min systemkamera till hoppträningen för att kunna lägga upp några fina bilder. Tjejen som var gullig nog att ställa upp som fotograf förstod sig dock inte riktigt på kameran så det blev nästan inga användbara bilder trots att hon knäppte 119 stycken. Men O. har lovat att följa med i morgon när jag och Kristina tänkte hoppa lite...
Lägger upp det lilla jag har så kan ni i alla fall se våra blivande lagkompisar

Vår tränare hade ställt upp en mycket tekniskt och lång banan som vi avslutade med. Allan var nyklippt och helt vild. Trots att han var övertaggad så fungerade allt helt okej ändå. Men efter de 13 sprången var jag helt slut. Jag måste börja fysträna! Fick ett stopp på banan men det var mitt fel, Kristina & Pride stod i vägen men började flytta sig och istället för att rida på och fokusera på hindret så fokuserade jag på dem. Allan kände direkt att jag inte var med och stannade. Vår tränare var ändå jätte-nöjd och sa att det var fantastiskt ridet och att han såg fin ut i sprången. Så man får väl vara nöjd ändå.

Hanna & Danilo


Jag & Brallan


Adrian på Melony & Kristina på Pride


Uppvärmning


Lotta och Fiona

Kommentarer
Postat av: FREJA LINDSKOG

SVAR: Tackar så mycket, det ska bli kul och se hur hon utvecklas! :D



Söt häst du hade! :)

2009-03-11 @ 17:53:32
URL: http://frejalindskog.webblogg.se/
Postat av: FREJA LINDSKOG

SVAR: Hehe jo, han ser liiiite större ut... xD Min är ju bara en mini, 163, din måste vara något på 170?! :O



Jag måste säga att din lilla utskällning har fungerat ;) Jag tycker allt att jag är mer positiv nu! :D

2009-03-11 @ 18:23:23
URL: http://frejalindskog.webblogg.se/
Postat av: Helena

Kul med lite träningsbilder :) Sötis Allan e klippt, guuuud så skönt med klippt häst! Min Hermes e långhårig som ett marsvin... hihi!!

2009-03-12 @ 12:09:20
URL: http://susans.bloggsida.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0