Det bara går inte!

Nu har jag slitit med att få till den där filmen från när vi hoppade förra veckan. När den äntligen hade blivit klar så visade det sig att den hade blivit sparad på något konstigt sätt och var tvungen att göras om. Kul. Jag blev i alla fall klar (igen) nyss och laddade upp den på Youtube...uppladdningen lyckades men filmen är bara svart (?!?). Nu har jag suttit i snart en timma och letat runt på deras hjälpsidor men inte hittat någon lösning. De skriver att man ska "slussas vidare" om man inte hittar något svar men det gör man inte. Suck.
Nu måste jag gå och lägga mig så jag får försöka lösa det i morgon. Förlåt att det tar sådan tid!

Idag gick det i alla fall toppen på hoppträning. Alla hästarna hoppade fint och Allan var en riktig raket, det har känts mycket bättre de senaste veckorna men hans självförtroende måste fortfarande ökas ännu lite till. Dessutom måste vi lära oss att lita på varandra igen till 100%. Det var ingen annan i gänget som tänker åka till Färingsö nästa helg så jag ska tänka över om jag tycker att det är värt att åka själv. Vore bra för oss att tävla en gång innan Silverkannan (den 5 April) men det är långt att åka och väldigt trist att köra en heldag själva....

Men morr! Nu försökte jag ladda upp en stillbild som jag har sparat från filmen men den är tydligen för komplex för både blogg.se, Photoshop och Windows Photo & Fax viewer... Va  *^~@*£**

Hittade en passande bild för min situation på Google

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha! det e inte lätt :D

2009-03-18 @ 21:08:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0