Pappa på besök

Pappa är uppe i Stockholm över helgen och stoppade förbi. Han hade lite problem med sin dator som O. fick hjälpa till med medans jag gossade med Liza och pappa spelade tv-spel. Eftersom vårt kök fortfarande inte är klart så kunde vi inte ens bjuda på kaffe till pappas besvikelse (vi har sagt att köket ska vara klart nu i två månader). Nästa gång han kommer ska han både få kaffe och bulle *ler*

Nu ska jag åka till stallet och jag vågar nästan anta att O. kommer att sitta kvar framför tv-spelet. Men sen blir det tidig middag för kl.20 ska jag vara hos Jenny (www.vofflan.blogg.se) på födelsedags-mys.

Tant Liza


O. med sin bästa vän *ler*

Kommentarer
Postat av: Natasha

Hejsan!

Jag kan inte skriva på din facebook av någon konstig anledning. Ring mig så vi att vi kan rida ut. 0709569053.

Kramar

2009-01-31 @ 19:45:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0