Tusentals bilder och fika med Em.

Idag var jag på lunch med Emelie, min bästa stallkompis som sedan blev arbetskompis och nu är inget av det....bara kompis. Vi åt på Cafe V här på gärdet. Smarrigt var det, speciellt morotskakan till kaffet efter.
Em har slutat rida sedan några månader tillbaka men nu kom det minsann fram att hon saknar det en hel del. Jag ska därför ut på medryttarhäst-jakt på Ekeby. Det skulle verkligen vara pricken över i:et om Em var där ibland också! Efter gick vi på stan lite och tittade efter lite saker vi båda behövde hem. Jag hittade ingenting av det jag sökte men snubblade däremot en sak som jag bara inte kunde låta bli att köpa till lilla O: Historien om Porsche, en stor tung bok med bara dessa bilar. Han såg glad ut när han kom hem så jag tror att han blev det.

Här är en bild på Em och hennes förra häst Shejken (a.k.a. bacon)


Resten av dagen spenderade jag med att sortera ut bilder från Kenya-resan som jag vill ha i mitt fotoalbum. Jag startade med mammas bilder eftersom hon har en sådan fantastisk kamera men det tar ju en evighet att plöja igenom, hon måste ha tagit några hundra bilder per dag. *Snark* Men det är väldigt kul att ha så mycket fina kort på allt, jobbigt att välja bara...

Kommentarer
Postat av: emsi

men åh visa visa visa bilderna från kenya ;)

2009-02-27 @ 10:20:48
URL: http://villabloggen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0