Skåne nästa...

Om en timme går vårt tåg ned till Skåneland. Vi ska till Österlen över en väl behövd långhelg. Det ska bli så underbart att bara komma ner och ta det lugnt. Lethas fantastiska mat, långa promenader på stranden, fika i Simrishamn och alone time med pappa och Letha är precis vad jag behöver nu. Jag är övertygad om att O. känner likadant.

Pappa har lite problem med sin dator så jag vet ej om jag kommer kunna blogga förrän måndag. Vi får se....
Ska försöka komma ihåg att ta mycket kort!



Kommentarer
Postat av: Evisen

Hoppas du får en härlig helg!! Ja, höjden är inte det viktigaste, det är tekniken och styrkan! De är jag bra på att träna!! Hoppa högt kan någon annan göra :o)

2009-02-07 @ 17:52:06
URL: http://www.metrobloggen.se/evisen

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0