Gårdagens inlägg som aldrig publicerades?

Nu sitter jag i soffan och har precis pluggat klart inför vår första genomgång med projektgruppen. Vi ska börjat vårt första projekt som handlar om att få ett gym i Gbg på fötter igen. Det ska bli mycket kul och jag tycker att min grupp verkar bra också.
O. har redan gått och lagt sig, han började läsa i sin bok för att invänta mig men tröttnade efter en timma eller så. I brist på annat såg vi ikväll en Beck film som vi redan hade sett. Den var iofs ok ändå (var länge sedan vi såg den) och huvudsaken var att vi fick ligga sked i soffan och slö-titta på något annat än Let's dance.

Allan var, trots att han var het som ett troll, superduktig på träningen idag. Han vägrade inte på något av alla läskiga hinder och var inte ens speciellt tittig. Vi öste på allt vi kunde med blommor, plastskynken, stolar och vattenmattor. Visst tyckte de flesta av hästarna att det var lite skumt till en början men över lag gick det riktigt bra för alla. Superkul verkligen. I slutet så hoppade några av oss lite omhoppning och vi fick till några riktigt bra svängar. Min lilla gris svängde som en ponny trots att han är en bamsebjörn. Man märkte verkligen att hästarna tyckte att det var kul att få gå full fart framåt för en gångs skull.
Jag blev riktigt taggad inför tävlingen den 22:a och över huvud taget att komma igång ordentligt.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad kul. Ja det är lite lika drag över dom. Han var också lite problemhäst de första åren men har gått stadigt 130 men massa placeringar o mer kapacitet, så det finns hopp;) haha. Okej vad kul, lycka till. Tur att det är ngn som inte tkr att den är tråkig haha.

2009-02-02 @ 22:29:58
URL: http://otroligtnog.blogg.se/
Postat av: Anna Rath

Söt blogg :)! Godnatt!

2009-02-02 @ 22:33:33
URL: http://rath.blogg.se/
Postat av: Anonym

mera bilder! tråkigt m bloggar utan bilder. bara massa text. det är som att läsa en bok. tänk klick-bilagan!

2009-02-03 @ 14:12:01
Postat av: Cookies Closet

Oj, jag tycker att jag brukar försöka lägga upp rätt mycket bilder. Men vad ska man lägga upp på när det inte hänt något speciellt? Det känns så fjantig att lägga upp massa pose-bilder på sig själv bara för att... Men det kanske är bättre än att inte ha någon bild...? Eller? Tyck gärna till mer :)

2009-02-03 @ 15:16:15
URL: http://cookiescloset.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0