Mysigt värre

Jag har precis kommit hem från en mycket lyckad myskväll hos Jenny. Det var mest nya tjejer som alla var väldigt trevliga. Födelsedagsflickan bjöd på massa goda ostar som avrundades med mängder av smarriga bakverk. Hon är så pysslig så. När några började gäspa tänkte jag att vi var gamla tanter men så tittade jag på klockan och såg att den var nästan två (!). Jag satt och trodde att klockan var runt tio på kvällen. Det är så himla härligt när man har sådär roligt att tiden faktiskt flyger förbi...på riktigt. En sådan kväll var det i alla fall ikväll!

Jag är dock en gammal tant så nu känns det skönt att få krypa till kojs.

Familijar faces, fv Catta, Emelie och födelsedagsflickan


Nya talanger på min sida bordet


Jennys hund Vofflan var såklart med också.

Kommentarer
Postat av: Jenny

Ja de vare=) levde på kladdkakan i söndags kan ja meddela haha :P puss&kram!

2009-02-03 @ 00:43:22
URL: http://vofflan.blogg.se/
Postat av: Lisa

söt hund! :)

2009-02-04 @ 22:12:27
URL: http://llisabs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0