Gårdagen i bilder

Jag och Kristina hade lite miljöträning på morgonen. Eftersom ingen av våra hästar har tävingsrutin så kan det vara bra att hoppa lite läskigheter såhär innan tävling. Det gick dock inget bra för någon av oss, ingenting stämde. Hästarna var så tittiga att avstånden blev helt fel, båda hästarna vägrade när hindren kom upp på 1,10, Kristina flög av, Allan var helt vild och det flög bommar över hela ridhuset. Verkligen kaos. Vi bestämde oss för att sänka hindren lite och bara hoppa tills vi fick ett bra språng. Riktigt trist dock att det blev så när vi ska tävla på söndag. Känndes ju inte så bra.

Liten filmsnutt från början av ridpasset


Vädret var helt fantastiskt så efter att ha ridit av ute i solen så duschade jag av Allan ordentligt och gick ut och betade i över en timme. Det var verkligen härligt och kändes precis som sommar! Om man ibland på de kallaste vinterdagarna frågar sig varför man egentligen har häst, så är det nu man blir påmind om svaret. Härligt!

Allan naken i solen


Ekeby Gård


På eftermiddagen träffade jag en tjejkompis och gick på långpromenad på Djurgården. Tror att vi var ute i drygt två timmar. Jag kände mig riktigt uppfriskad när jag kom hem.

Söta Nina på promenad


Klockan åtta skulle jag vara på middag hos Stjärttutten. En av våra kompisar (Catta) är hemma från Florens och vi skulle ut och fira hennes hemkomst. Efter middagen blev det Berns och Spybar. Rikitgt kul kväll med tjejerna!

Jag, värdinnan och Vera efter middagen


Systrarna Nording i taxin på väg ner på stan


Jag och Catta


Catta och Anna på Berns


Jag och Thea

Kommentarer
Postat av: FREJA LINDSKOG

Nu blev jag sugen på att ut och rida när jag såg din video... xP

2009-04-05 @ 21:38:20
URL: http://frejalindskog.webblogg.se/
Postat av: Alexandra

hoppar ju jätte fint :)

2009-04-06 @ 18:17:41
URL: http://kjarkur.blogg.se/
Postat av: Jen

Oj vad är det där för fint ridhus? Vad stort det va. :)

2009-04-12 @ 00:44:58
URL: http://jenkanz.blogg.se/
Postat av: Anna

Härligt med hoppning, blev riktigt sugen jag med

2009-04-18 @ 19:36:35
URL: http://animation.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0