Jag är tokmobbad.

Bestämde mig för att jobba hemifrån idag då jag ändå inte har något ärende på jobbet. Man hinner så mycket när man jobbar hemma. De pauser som man annars tar för att småprata med kollegor eller hämta 100 koppar te, kan nu läggas på lite viktigare saker (ursäkta uttrycket alla på Sale som jag såklart jätte-gärna pratar med hela dagarna). Jag har hunnit stoppa in tvätten, posta ett brav och ringa försäkringsbolaget ang stölden i somras. Känns så skönt!

Igår blev jag lurad av Emelie att det var "så smidigt" att mobilblogga. Jaha, hon glömde säga att det tar ett dygn för inlägget att komma upp på bloggen! Verkligen smidigt! Dessutom blev inlägget helt fuckat. "Förstööör".

Nu är det lugnt på mailen så jag ska ta lunch och kolla på Sex and the city filmen som jag fortfarande inte hunnit se. Jag är antagligen tokmobbad och ensam bland kvinnor under 35 i Sverige om att inte ha sett den...femton gånger. Men nu smäller det!

Kommentarer
Postat av: Emmi

Då är väl jag ensam tokmobbad kvar-har inte heller sett filmen....



Tycker du ska pallra ditt arsle till London nu, saknar min kossa!



Puss

2008-09-23 @ 17:39:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0