Svenne lördag mm.

Min forna stallkompis och numera jobbkompis Emelie (hon som jagar vuxenpoäng i Täby), hade tjejfest i fredags. O. var en snäll pojkvän och körde mig så jag led inte av förortsplågan att ta mig dit. Vi var nio tjejer, tre pajer, en jätte-sallad och massor av sprit...och ett singstar såklart! Jag var såklart bäst som alltid (mohaha). Vi gasade på där i lilla villan ändå till 02.30 då vi kände att det var dags för stadens dunka dunk. Trist att vi beslutade oss för det för det S Ö G. Polisen var på Village så det släpptes knappt in folk, White var fullt med 18åriga pubertetsbarn. Vi gick hem igen ganska snabbt.

Lördagen började med frukost på stan med vår nya chef. Han ville få inblick i mitt nuvarande projekt och jobbar tydligen helger så det var bara att ställa upp. Han är väldigt trevlig och vi satt ute i solskenet så det kändes var en riktigt trevlig start på dagen. När jag kom hem var det pizza och film med lilla O. Sedan körde jag honom till kill-kväll och åkte till Allan. Mitt i longeringen ringde min kompis Wille och frågade om jag ville gå på RawKinateatern. Lätt! Det var 8 komiker av olika klass men kvällens stornummer: Jimmy Whitehead från Canada, var sjukt rolig att jag fick kramp i magen efter.

Nu sitter jag och slötittar lite på "Karriärer på glid". Den där lilla programledaren Josefine som är med och åker. Hon är en riktig liten fnitterfjant och hennes uppdrag till denna gång var att vara lite kryddigare. Nu glider hon ändå in på isen och ser ut som att hon ska baka en sockerkaka. Tjejen är lika sexig som Teskedsgumman på speed!
När som helst kommer snickaren och elektrikern och ska jobba vidare på köket. Snart är det klart! Yeay!

Singstar is the shit:


Tjejerna har grejerna...


Världens sötaste små kissekatter i stallet:


Allan gillar också kissemojer


En darrande komiker på Raw

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0