Sönderstressad

Sitter på jobbet och stressar sönder mig själv. Det är jag och en 38årig arbetsnarkoman kvar. Min chef är på semester och jag skulle hjälpa henne lite med ett projekt...det skulle mer eller mindre bara vara att säkerställa en leverans. Gårdagen börjar med att jag får 35 mail av kunden med alla möjliga frågor och funderingar. När jag ringer in till logistik så har inte produkterna som ska skickas kommit och den första mässan var om två dagar (!). De kom idag! Då inget bud kunde garantera leverans innan 08.00 i morgon så blev vi tvungna att komma på något annat. Det hela har iaf resulterat i att vi fick anlita en resurs som flyger ner till Århus med paketet för att sedan flyga hem igen. Till råga på allt så visar det sig att Århus är the place to be på tisdagar och det fanns inte ett enda hotellrum i hela staden. Inte ens vid flygplatsen! Så ny flyger den stackaren dit för att direkt efter att ha levererat, ta nattåg till Köpenhamn och flyga tillbaka med morgonflyget. Dyrt som *** blir det också. Men vad gör man?!
I morgon fyller min mandeltårta år och jag har inte hunnit köpa present än. Jag hade en plan men det är nog för sent att få tag på nu. Får bli julklapp istället. Så nu måste jag bara dundra iväg de sista mailen, gasa in till stan för att hitta present och sedan åka raka vägen till lilla hästen. rida kan jag ju glömma och mat får jag väl inte se skymten av än på ett tag. Tur att man har extra att ta av.


Kommentarer
Postat av: sanna

söt blogg :)

2008-10-08 @ 14:42:17
URL: http://sannaknows.blogg.se/
Postat av: Jenny

haha what!? Vi måste va helt blinda el nått! Sjukt att vi valde samma ställen...

2008-10-08 @ 17:29:33
URL: http://vofflan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0