Jag skulle göra slut med mig själv

Jag har ju helt glömt att berätta om helgens festbravader. Det hela började med att jag lurade i en killkompis (som inte hade mitt nummer) att jag var ett ragg från förra helgen som han hade sagt att han gillade. Vi sms:ade fram och tillbaka och det hela resulterade i att jag och några av mina tjejer blev bjudna hem till honom på förfest (Han trodde alltså fortfarande att jag var denna mystiska Philippa från förra helgen). Sjukt kul blev det iaf och han fattade ingenting när vi kom. Efter 3 vodkaflaskor och fem vinare bar det av till Obaren, East och White (för ovanlighetens skull). Jag hade en fantastiskt bra kväll och en riktigt lagom fylla. Träffade massa roliga vänner och var sådär lagom dampig. Någonstans på White urartade det dock och jag somnade i en taxi och hamnade på "efterfest" i Nacka! Vaknar på morgonen efter och fattar inte vart jag är. En gammal killkompis var dock där så jag var inte bland en bunt främlingar. Hade ett sms från O. där han undrade vart jag var? Jag hade nämligen sagt att jag skulle stanna hemma (han var på pokerkväll) men ändrade mig i sista stund när jag lyckades lura min polare. Så är jag inte hemma och kommer inte hem på hela natten...! O. kom och hämtade mig och var knappt arg. Han är så förstående min lilla gris...
Jag bad såklart om ursäkt men det är ju inte direkt första gången heller...somnade på en efterfest sist jag var ute också. Jag skulle f*n aldrig tolerera om O. gjorde så. Jag skulle bli vansinnig och göra slut på stubinen. Men så är jag ju en hetlevrad biatch med storhetsvansinne också. Det är tur att O. är som han är och inte som jag...jag skulle aldrig kunna vara tillsammans med mig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0