6 kilo fett!

Jag stod på en våg idag för första gången på kanske 6 månader. Oh my God! Jag har ju förstått att O och jag inte direkt blivit tighta av att äta på restaurang i fyra månader och visst har jag känt att byssorna blivit lite mindre... men 6 kilo! Jag vägde dessutom lite i överkant redan innan. Fy! Nej nu måste jag ta och skärpa mig, jag hatar att vara småfet. Det är inte helt okej när man är 23 år att vara i så dålig form att man blir trött av att gå upp för fyra trappor.

Jag ska åtminstone börja med att springa några ggr i veckan och äta frukt istället för godis. När köket blir klart får jag sätta igång ordentligt. Har som sagt ingen våg och man ska ju egentligen mäta sig så jag ska nog testa det. I dagsläget är mina mått 90/70/95.

Idag träffade jag Anna Banana (min bästis från USA). Hon bor i Uppsala men var i stan idag. Vi åt en nyttig och god brunch för att sedan shoppa lite. Jag hittade bara en snygg grön kofta som jag ska ha på mig i morgon. Anna köpte en svart kofta och ett par biker-stövlar. Jag älskar att vara med Anna, hon är en fantastisk tjej och tar fram det bästa hos mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0