Fick ut en bit vår

Idag när jag vaknade sken solen in genom fönstret och jag hoppade upp ur sängen som en oljad blixt (yes you heard me right, var pigg som ett litet damp barn). När jag tog ut Chilli på morgonpromis jag hade bara mjusisar och hoddie och frös inte det minsta, så skönt! När jag gick där och i solen och mös för mig själv såg jag någonting som genom mina brills som glimmade bland gräset...Vitsippor! Då är det verkligen vår. Snodde med mig några hem. Ja jag vet, man ska inte plocka dem. Man ska låta dem stå kvar så att andra kan njuta av dem. Men ego som jag är så tog jag dem ändå. Nu står de här hemma på matbordet och påminner mig om hur härligt jag mådde i morse. Värt!

En liten bit vår, snodd av yours truly:
image68

Kommentarer
Postat av: Anonym

eh....varför får man inte plocka vitsippor nu då? och...e d verkligen vitsippor du plockade älskling?? pusss på rumpan

2008-03-17 @ 18:29:40
URL: http://soffansvarld.blogspot.com
Postat av: nadja

åå härligt med blommor

2008-03-22 @ 10:44:10
URL: http://rosalady.blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0