Ännu en dimmig natt på Stureplan

Vi skulle samlas upp på Nox vid elva. Självklart levde jag upp till allas förväntningar och var en timma sen. Inte för att det gjorde så mycket. Värdinnan själv var nämligen lika sen!
Vid tolvsnåret gick vi vidare till Stures. Där kickades kalaset igång ordentligt med obarmhärtigt mycket alkohol. Efter ett par omgångar "drink +shot" så tyckte advokat Jannerstocken att det var dags för storsläggan...15  shots senare började nog alla bli runda under fossingarna. Empo försvann som vanligt och vid tre förflyttade vi oss ner till Hell's. Med lagom mycket folk, helt okej musik och Johannes i baren, kunde det inte bli annat än lyckat. Tror nog att klockan var halv fem när jag bestämde mig för hemgång. Lilla O. var vaken och kom och hämtade mig. Lyx va!?

Alltid lika kul med Jannerstocken och Liljepappa! Kommer att kännas kontigt sedan när Empo inte finns kvar i Sverige. Då får man väl åka till London och skaka rumpa istället. Inte heller fel.

image36
Empolina och jag på Stures

image37
Boysen på Hell's

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0