Soff-potatis

Är helt utmattad idag. Igår sprack såklart mitt tidschema ganska snabbt och jag hade varit på tok för tidsoptemistisk när jag beräknade hur länge jag skulle behöva för att läsa igenom lagtexten. Slutade med att jag satt uppe till 02.30 och då hade jag övningsuppgifterna kvar (som vi gick igenom idag). Så det var int mycket annat att göra än att kliva upp kl.06.30 och sätta sig med dem.

Efter skolan åkte jag till stallet och hjälpte Frida att klippa hennes häst Danilo. Sedan Allan-time, som inte alls blev så lång som jag hade tänkt mig eftersom jag skulle ha en spekulant på bilen kl.17.30. Tvätt och städning av bil var såklart ett måste. Klockan blir 17.30 och Nissen dyker inte upp (!) När klockan är 17.45 skickar jag sms och frågar om han är på väg....tror ni han svarar?
Ursäkta mig men BABBE!

O. gick till en kompis så nu sitter jag här i soffan och har ätit en stor sushi och har en mumsig påse godis till senare. Ska mysa och småsova på soffan. Mmmmm....

Min sötnos på promis

Kommentarer
Postat av: FREJA LINDSKOG - Livet på Lindgården

SVAR: Tackar så mycket! :D Hihi eller hur, jag fick inte lika bra känsla som jag fick under senaste hoppträningen, jag behöver någon som pressar och påminner mig från marken, men det gick helt godkänt ändå! :D Bananböjarna är inga problem längre, har minnsann tränat på dem ;)

2009-11-22 @ 22:42:46
URL: http://frejalindskog.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0