Offentlig vederläggning

Jag har efter klagomål insett att jag varit orättvis och felaktig i mitt inlägg "Tusentals bilder och fika med Em" som författades 09-02-27. Jag har där uttalat mig om de bilder jag gått igenom från Kenyaresan som tagits av min mor Madeleine Arner Norell. Jag har i inlägget gett hennes kamera äran för den fina kvaliteten när det i själva verket handlar om hur fantastiskt begåvad min mor är som fotograf. Jag ber hemsk mycket om ursäkt för detta klanderliga misstag och det lidande det kan ha åsamkat henne eller hennes nära.

För att extra understryka min ursäkt och ge min mors begåvning rättvisa, lägger jag nu ut ett av hennes mästerverk från den omtalade resan.

Kommentarer
Postat av: ???

Vilken bra kamera hon måste ha!

För övrigt är bilden lite sned så hon kan inte var en speciellt bra fotograf!

2009-03-02 @ 10:35:31
URL: http://www.yomama.com
Postat av: Jo

hahaha

2009-03-02 @ 20:48:56
URL: http://cookiescloset.blogg.se/
Postat av: Mammi

Tack min älskling, nu känner jag mig upprättad och kan åter sova lungt om nätterna.

Som kommentar på ???´s inlägg vill jag säga att bilden är spikrak - det är bara ??? som är sned för att hon/han inte kan ta så fina bilder :-)

2009-03-08 @ 14:53:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0