Lördag kväll och söndagstävling

I lördags kom som sagt en tjejkompis (som annars bor i London) hem till Sverige. Vi träffades därför ett gäng på Grodan för att hälsa henne och hennes kille välkomna. Jag var nykter eftersom att jag skulle tävla på söndagen. Det var massa människor där som jag inte har träffat på länge så det var väldigt kul. När de andra skulle gå vidare till Sturekompaniet vid 01.30 så åkte jag hem istället. Jag hade satt en curfew på mig själv på 02.00 så jag höll mig inom ramen för den.

Såhär hett blev det på Grodan, haha


Tävlingen gick inte alls som jag ville. Allan kändes konstig och ingenting stämde. Första omgången fick jag jobba som en oxe för att få honom runt banan. Jag fick använda skänkel, röst och spö på nästintill vartenda hinder vilket ju kändes sådär. Själva sprången var i och för sig fina men det kändes ändå fel. Andra omgången kändes det ännu konstigare och jag valde att utgå. Det är första gången i mitt liv som jag har utgått men det kändes lönlöst att hoppa en till bana på 110 när han inte kändes bra. Han var inte oren eller något så jag vet faktiskt inte vad det var. Lite trist men det är sådant som händer.
Pride (Kristinas häst) var också fånig men det gick mycket bättre andra omgången vilket ju var bra. Lotta och Fiona fick till två jätte-fina rundor och kom 4:a. Väldigt kul! Bra att någon höll Ekebys fana högt

Söt var han i alla fall



Kommentarer
Postat av: kicki

Hej!

Va tråkigt med tävlingen, hoppas på bättre lycka nästa gång.

2009-04-13 @ 11:58:18
URL: http://mullegull.blogg.se/
Postat av: Anonym

fin :)

2009-10-25 @ 13:58:55
URL: http://eemmapersson.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0