Livet som sambo

Jag är en enormt kvällspigg människa som vanligtvis inte är kapabel att somna innan 01.00...tidigast! Min kära pojkvän däremot... han somnar hur lätt som helst och sover likt Törnrosa vid 21.00 om han får chansen. Detta störde mig något ofantligt när vi blev tillsammans. Nu stör det mig bara lite. Det finns inget tråkigare än att sitta uppe när någon snusar bredvid. Det ger mig en underlig ångest som jag inte kan sätta fingret på. Antagligen på grund av att jag vet att jag kommer få ännu mer ångest när väckarklockan ringer i morgon. Men det känns ju trist att gå och lägga sig tidigt, kvällarna är den lilla tid man får tillsammans i veckorna. Att sova bort dem känns allt annat än romantiskt. Det verkar dock inte min pojkvän ha några problem med. Kanske är det så att män är från Mars och kvinnor är från Venus. Eller så är det så att människor är från Venus och jag är från Mars. Möjligen mer troligt? klockan är 24.00 och här sitter jag i en mörk lägenhet, tittar på ett tråkigt avsnitt av på spåret och stör mig på att min kille har mage att sova när jag inte kan. Man är ju sjuk i huvudet.


image10
Lilla snusmumriken

Kommentarer
Postat av: MLI

MÄH!! vad tråkigt, haha, vi går alltid och lägger oss samtidigt, osen ligger vi o babblar skit halva natten, om nu det är bättre... Oki kanske är smartare än oss alla och sover när man ska!

2008-02-22 @ 09:28:13
URL: http://villabloggen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0