Sommaren i kort

Eftersom jag varit frånvarande tänkte jag att jag kunde uppdatera er på min sommar med lite bilder.

MAJ

2:a i lokal 1m


Belgien - världens bästa mamma


Luxemburg - Mammut och Böne i sin present...


Luxemburg - Lilla O. blir attackerad av Chilli


Tyskland - Jag och O. på pickenickpaus


Tyskland - En vacker tysk liten stad som vi stannade till vid


5:a klubbmästerskapen


JUNI

Norröra - vårt lilla skärgårdsparadis


Norröra - Min älsta bästis med ny pojkvänn kommer ut till ön



JULI

Skåne - vy från gården


Skåne - O. på stranden


Gotland - med bä bä


Gotland - De vackra rauk-landskapet


Gotland - hittade en rolig sysselsättning när barnfamiljerna hade försvunnit...Mohaha



AUGUSTI

Sthlms Skärgård - Årets härligaste kräftis


Sthlms Skärgård - årets härligaste kräftis


Frankrike - Martina 25år


Frankrike - Martina 25 år


Frankrike - Martina 25 år


Frankrike - Martina 25 år


Oändligt med härliga uteritter


Kommentarer
Postat av: elin

svar;

tack så mycket! jag förstår de. jag vill verkligen inte lämna ponny tiden, den ska jag ta tillvara på! ;-)

2009-10-27 @ 19:49:30
URL: http://elinb.blogg.se/
Postat av: Anna

Vilka fina bilder :) Vart i skåne var det ni var och badade?



Svar: Okej, jag antar att många ridhus ser likadana ut, hehe ;)

2009-10-27 @ 21:19:55
URL: http://soockertoopp.blogg.se/
Postat av: Anna

Svar: Nej det gör jag inte, jag bor i Göteborg. Men jag är i Skåne mycket under sommrarna för en del av min släkt bor där och så jobbar vi på Falsterbo Horse Show varje sommar :)

2009-10-27 @ 22:45:22
URL: http://soockertoopp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0