Mental träning och massage

Jag var tok-trött idag efter skolan och bestämde mig för att Allan (läs jag) skulle få en vilodag idag. Istället satte jag mig och tittade på filmen om mental träning på Hippson. Mentral träning är både intressant och extremt viktigt i både ridningen och det vanliga livet. Tyvärr så var filmen usel och terapeften verkade allmänt luddig och uppstressad själv...vilket ju i sig är komiskt. Hon ska lära ut om hur man kontrollerar sina tankar och håller sig lugn i stressade situationer och så är hon själv så obekväm att hon har stressutslag över hela halsen. Haha.

O. är på middag hos en gammal klasskompis och kommer nog inte hem än på ett tag. Jag ska äta glass och se på en video som lär ut hur man masserar och strechar hästen på bästa sätt. Filmen heter Rörelse utan gränser.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0