Tråk-helg

I fredags bestämde jag mig ju för att ha "me time". Köpte hem pizza, läsk, godis och ansiktsmask (lite nyttig ska man ju vara) och hade en intressant film att se. Kvällen slutade med att O. kom hem runt 02.30 och jag hade inte hunnit se vare sig filmen eller lägga ansiktsmasken...men all läsk och godis var slut. Konstigt.



Efter en ansträngande fredag tog jag sovmorgon innan jag gick upp och klämde en pizza till. Stackars O. var ju bakis och hade craving så jag fick offra mig. Sedan blev det stallet vilket tyvärr inte är så spännande nu när Allan inte är helt hundra. Jag pysslade och fixade så det hann gå några timmar ändå. Fram på kvällskvisten gick vi och såg "This is it". O. hade fått två biljetter i födelsedagspresent. Jag tyckte att den var jätte-bra och att det var kul och intressant att se hur showen skulle sett ut och framför allt få en glimt att hut MJ var. O. verkade inte dela min synpunkt för han somnade 3 gånger.





Idag hade jag planerat att bruncha med en vän. Hon ringde vid 11 men då vaknade inte jag och sedan när jag vaknade kl.12.30 så svarade hon inte. Så det blev ingen mysig date. Istället satt jag och smed planer medans O....ja, ni gissade rätt, spelade tv spel. Min medryttare hade Allan idag men jag åkte ut en sväng på kvällen ändå. Vi tog en mysig promis i mörkret och mös i boxen. Nu har vi precis kollat klart på "Djävulen bär prada" och jag ska krypa till kojs. I morgon ska vi ha projektgruppsmöte och jag har gjort min hemläxa. Yeah!

Kommentarer
Postat av: Rebecka

SV: Ja, hon brukar ha jättebra frambensteknik, fast där vart det ju lite "övermycket". Jag kan lägga upp bild på bloggen ngn dag.

2009-11-02 @ 18:11:51
URL: http://rrebeckagranstrm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0