Tillbaka till plugget

Pappa har varit här och hämtat Liza också. jag saknar henne redan lite. Vi hade det supermysigt när vi var ute på promis idag. Vi tog bilen ut på Djurgården och strosade runt där. Solen sken och jag hade till och med brillisar på mig. kändes sådär halvtrist att åka tillbaka till pluggandet.

Jag är lycklig i bilen


Nu har jag i alla fall läst ut den sablans boken! Jag vet att jag ligger lite bakom i planeringen men det känns ok ändå. Man får inte dunka in alldeles för mycket på en gång, då fastar inte så mycket. Jag ska fira med glass och chokladsås.

Mums filibabba!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Akta, det kan bli chokladfläckar i nya, fina soffan!!!

Lycka till med tentan i morgon - jag ska hålla tummarna. PUSSS!

2009-03-30 @ 20:47:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0