Helnatt med Anna

Igår var Allan stel och kändes inte alls bra. Han stretade emot och kändes inte riktigt som att han orkade bära upp sig själv. Idag var vi bara ute och promenerade så vi får se hur han har kännts i morgon med Lucas (min medryttare).

Eftersom att Allan inte kändes hundra och jag ville rida igenom honom ordentligt så drog ridningen ut på tiden. Kontentan blev att jag fick stressa sönder mig för att hinna till middag med Anna och blev ändå över 30 minuter sen. Suck. Eftersom Anna är en gammal vän så blev hon inte ens förvänad när jag ringde och förvarnade. Vi åt på Mamas och Tapas på kungsholmen som är ett litet mysigt hål i väggen. Gott och billigt. Tror att notan gick på drygt 600kr inklusive en flaska vin och några drinkar (!) Efter ett par timmar så gick vi över gatan till Lion bar och tog några drinkar hos en killkompis. Om man är singel, inte har klastrofobi och gillar slager så ska man absolut gå dit. Sedan åkte vi vidare till East där vi dansade av oss lite innan vi gick vidare till Village. På Village stannade vi tills stängning och tog då det otippade beslutet att gå till Donken. En Big Mac senare bar det av hemmåt. Galet rolig kväll vilket känns av idag.

Anna på Mamas och Tapas


Så här såg jag ut igår


I morgon ska jag jobba på båtmässan med Rupert Marine. Ska bli superkul att jobba med Thomas igen.

Kommentarer
Postat av: Jenny

Dom kommer från top shop=)

2009-03-01 @ 20:02:15
URL: http://vofflan.blogg.se/
Postat av: Mamma

Saknar det utlovade tillrättaläggandet om mina foton, min kamera och mig som fotograf!!!!

2009-03-01 @ 22:02:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0