Första tentan

På måndag har jag min första tenta och jag har knappt hunnit plugga någonting. Vår föreläsning slutade tidigare idag och jag tänkte att jag nu hade det perfekta tillfället att plugga hela eftermiddagen. När jag kom hem upptäckte jag att Ferdinand (som hjälper oss med att kakla i köket) inte hade varit här. Jag satte mig för att plugga och då kom han. Petig och nyfiken som jag är så stod jag såklart och lade mig i hela tiden han var här. När han gick såg jag att det hade blivit sprickor vid ena fönstret i köket och bestämde mig för att det var lika bra att spackla över dem direkt. När jag ändå stod där med spackelspaden så var det ju lika bra att även åtgärda dem och de som blivit i ett hörn i vardagsrummet. Det ena ledde till det andra och nu har jag precis blivit klar efter att ha målat över det som jag spacklat samt tejpat alla lister (som jag planerar att måla i morgon). Hela dagen har alltså gått och jag har läst 7 av 78 sidor i Kotler. Känns bra. Men det kommer att bli skönt att bli klar hemma i alla fall!
Kotler har jag ju hela helgen på mig att läsa klart...

Markandsföringsgurun Philip Kotler. Het som få...

Kommentarer
Postat av: Jenny

Måste man boka innan? Vad kostar det? kram!

2009-02-12 @ 22:53:32
URL: http://vofflan.blogg.se/
Postat av: Helena

Lycka till på tentan, det fixar du!! :)

HUr går det med Allan, har han visat några tendenser efter hoppningen att han har ont? Var det igår ni hoppade? berätta hur han känns idag? Jag håller tummarna att det bara var en tillfällighet!



Virkningen går undan och det är himla kul att se resultat så fort, tänker nu börja sälja mina sjalar, vi får väl se hur det går :)Hej så länge// H

2009-02-13 @ 12:58:59
URL: http://susans.bloggsida.se
Postat av: Jenny

Åh va mysigt, har dom brasor :D Känns som ett måste å klämma in lite afternoon tea när man e i london ju!

2009-02-13 @ 15:54:55
URL: http://vofflan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0