Fettis-tisdag med familjen Rehnberg

Idag hade jag ingen skola så jag tog mig en skön sovmorgon, tror att klockan var 10.00 när jag till slut bestämde mig för att kravla mig ur sängen. Efter lite frulle beslöt jag mig för att packa upp vårat kök (som stått i källaren i över 6 månader). Det kändes superskönt att få upp alla glas, tallrikar mm. Nu saknas bara el till spisen också 
Klockan 17.00 var det middag hemma hos O´s bror. O´s mamma hade kommit till Stockholm för att hjälpa lilla Roar att få nytt pass. Väldigt god mat och framför allt supergoda semlor. Mmm....fettisdagen är nog en av mina favoritdagar. Haha, gottegris som man är.

Familjen Rehnberg


Jag


R.I.P.


Jag har planer på att tävla igen nästa helg. Botkyrka Ridsällskap har lokal 90-110 på lördagen (den 7:e). Jag och O. ska till Uppsala på kvällen men jag tror nog att jag kan hinna med båda. Nöjer mig nog med en klass då för Allan verkade inte så förtjust i att stå ute i kyla så där länge mellan klasserna och transporten blir ju knappast varm. Kan vara rätt så skönt för min del också. Det lutar mot 1 meter i så fall. Känner mig sjukt taggad att komma igång!

Kommentarer
Postat av: Anonym

I'm too sexy for my shirt, so sexy it hurts!

2009-02-25 @ 12:30:02
Postat av: Helena

vad roligt att du ska iväg och tävla igen... BRS är mitt gamla hemmastall :)Kanska jag kommer och kollar! hi hi!!

2009-02-25 @ 13:00:29
URL: http://susans.bloggsida.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0