Slö morgon

idag är jag ledig på förmiddagen och tog mig en härlig sovmorgon. När jag gick upp gjorde jag ordentlig frukost (för en gång skull) och sedan har jag mest suttit och degat framför tvn och datorn. Nu ska jag lämna O´s skjortor på kemtvätt och ta en lång promenad i solen. Ikväll ska jag fika med Emma (en ex-kollega från Connoisseur-tiden) och titta på Hanna och Allans dressyrlektion. Jag tänkte filma lite också och lägga upp.

Min smaskiga frukost (det är yoghurt under frukten )


Jag är sjukt sugen på en ny snygg väska och denna har jag kikat på länge. Chanel 2.55 Jumbo. Allan kostar ju dock sin beskärda del och jag försöker att ta det lite lugnt med spenderandet. Men sugen är jag dock...

Kommentarer
Postat av: Melinda

Vilken god frukost! Jag älskar att äta frulle-mat med frukt och mackor och allt. :)



Svar: Ja, hoppas att det fortsätter att gå bra. Och igentligen rider vi inte fält. Jag tycker att de fasta hinderna är lite för.. respektingivande x) Bilden är från en Hubertusjakt, men det var iaf roligt!



Kram, Melinda

2009-04-03 @ 16:42:59
URL: http://mellemm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0