lyckad skattjakt

Jag var lite seg i morse och kom inte iväg till stallet förrän 14.00. Eftersom att det gick så dåligt igår så satte jag upp två hinder med fem galoppsprång mellan ute på volten. Jag vill ej trötta ut honom in för morgondagen så jag höll det främre på 60 cm och det bakre på 1m. I början kändes Allan lite velig men jag försökte bara hålla mig mjuk och uppmuntrande. Snabbt blev han mycket bättre och när vi hade fått in både sex och fyra galoppsprång mellan så fick det räcka. Kändes väldigt bra. Avslutade med en mysig skritt-tur som Allan verkade uppskatta.

Sedan gasade jag hem för att plocka upp O. och åka till en nyfunnen Vietnamesisk inredningsbutik i gamla stan. Vi hittade ovanligt mycket saker som vi ville ha och som nu pryder vår lilla lya:

Lampa till hallen


Äntligen en lampa till vardagsrummet


Väggprydnad som betyder "dubbel lycka" (har ej en plats ännu)


Söt liten ask som står på tv-möbeln

Kommentarer
Postat av: Helena

tjingeling :) vilka fina saker du har köpt! vad heter butiken?

2009-04-06 @ 13:15:02
URL: http://susans.bloggsida.se
Postat av: FREJA LINDSKOG

SVAR: Tackar! :D Ja, det är skönt att ha debuten avklarad och sett lite hur han uppför sig på ett så stressigt ställe som en tävling :)

2009-04-07 @ 10:05:50
URL: http://frejalindskog.webblogg.se/
Postat av: Mirra

vilken fin stil ni har! Älskar den röda lampan

2009-04-07 @ 10:57:40
Postat av: Alexandra svarar

coola lampor :D

och ja, rida i solen är super mysigt :)

2009-04-07 @ 15:51:43
URL: http://kjarkur.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0