NRJ in the park

I lördags var det inte bara min födelsedag utan även det sista stoppet för NRJ in the park! Självfallet var finalen i hufudstaden och närmare bestämt Kungsträdgården. Förutom att några pubertala tonårspojkar bestämde sig för att hoppa sönder vårat glasbord, så gick allt som på räls. Tävlingarna var populära, mycket folk i sponsorbyn och en allmänt bra konsert. Bra final!

Efteråt firades jag av ordentligt på efterfesten som gick av stapeln på Sturevipen! Min gulliga chef och mina kollegor hade beställt in skumpa med sprut och eld samt födelsedagssång av my all time favorite Swedish gansta, Lazee. Vid 02.00 bar det av vidare till V och sedan till Hell´s.V var allt som vanligt...samma musik och samma människor (däribland min före detta chef som klubbar på tok för mycket för att vara nästan 40). På Hell's var det fullt av fulla brats som vanligt. Och precis som vanligt så tröttnade jag ganska snabbt på att trängas med en massa små-borgliga sossar i en svettig källare, och tog en bulle hem till sängen och två sovande korvar. Bra val.

Även om jag låter bitter så var det en sjukt bra kväll! Det känns lite sorgligt att projektet är över.

Tårtkastningstävling, Apple Premium Reseller feat Johan Lind :


Vinneren som vann en longboard från grymma Sociéte:


25 000 pers i Kungsan:


Madcon:


Teddybears:


Vinnaren i Apple tävlingen:


Alfazi och Filthy:


Lazee, yeah!:


lady GaGa från NY:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0