Luktar koskit här nere....

...men annars är det hur bra som helst. Som vanligt hos pappa och Letha så känner man sig mer än välkommen och blir bortskämd med dukat bord och minibar. Vi bor i lägenheten (i en av längorna) som farmor och farfar bodde i på somrarna. Får mig att tänka på alla mysiga minnen med dem och hur lyckligt lottad man ändå är som har haft bra kontakt med sina farföräldrar. Jag känner det verkligen som ett privilegium att ha fått lära känna den generationen. Tänk vad de har upplevt mycket och hur deras värld har förändrats under tidens lopp. Fantastisk att sitta och lyssna på.

Jag och Lilla O. kom precis hem från en långpromis på stranden. Liza och Chilli badade i det iskalla vattnet och jag och Oscar gnabbades om köket. Mysigt man har det i Skåne.

 

Barnen leker i sanden:

Masjävlar:

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0