Finne på kinden

Jag har fått en enorm bula på kinden som måste vara någon sorts inåtgående finne? Sjukt skabbigt och smärtsamt eftersom att den gör ont! Inte vill den försvinna heller...den har suttit där i tre dagar nu utan att vare sig bli större eller mindre. Suck och frust.
Är extremt seg och har bestämt mig för att jobba hemifrån idag så att man kan ligga kvar i sängen med mjukiskläder. Då kanske det känns lite bättre i morgon. Som tur är så ska Hanna (min ena medryttare) ha Grisen idag så jag slipper i alla fall pallra mig till stallet (för det är ju så långt). Appropå stallet så hoppade jag igår. O var med som hjälpreda (me love him long time). Vi tränade tre-kombination och Allan var mycket duktig. Kändes bra!
Efter stallet åkte vi till tennishallen för att börja min karriär som tennisproffs. Karriären får vi nog lägga på hyllan för jag var inte direkt någon ofattbar naturbegåving om vi säger så... Men söt var jag i min nya outfit som O. gav mig i födelsedagspresent. Dagens läxa: if you go down, do it in style ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0