MAMI!

Sitter här och tänker på hur mycket jag älskar min lilla mamma. Som somliga av er vet så bor hon numera i Luxemburg vilket gör att vi inte ses lika mycket. Ofta tänker jag på den tiden då vi bodde tillsammans...vi gjorde så mycket mysiga saker ihop. Jag saknar våra resor, våra pratstunder, alla musikaler vi brukade gå på...jag saknar min mamma. Jag vet att det är en del av att bli vuxen och att man inte kan vara ihopknuten med sina försäldrar för alltid, men det var en härlig tid! Jag känner mig verkligen lyckligt lottad att ha de föräldrar jag har. Det är få förunnat at ha så fantastiska förebilder!

Jag kommer alltid att se tillbaka på min tid hemma med längtan och glädje...men också med sorg på att jag aldrig kan leva där igen.

Mami och jag på Norröra i somras

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0