Bilder från gårdagen

Extremt trevlig middag med tjejerna. Me love me girls :)
Vid elva bar det av vidare till något litet hak där det var förfest till en snowboardtävling som går av stapeln idag. Sedan blev det East och White. Helt okej utekväll men min gnista tog slut ganska snabbt efter taxiresan in till stan. Jättesött var det i alla fall när en liten 19åring raggade på mig på White. Han såg lite blek ut när jag berättade att jag är 23, men kontrade snabbare än väntat med att jag såg betydligt yngre ut. Jag såg max ut att vara 21...max! När jag då sa att många brukar tro att jag var 25 eller äldre så stirrade han på mig och flämtade
-Va?? gammal ser du verkligen inte ut!

Komiskt men samtidigt lite skrämmande att man blivit så gammal. Inte konstigt att man känner sig torr på White nu för tiden (om man inte är pruttfull), man är ju som en gammal uttorkad farmor i deras ögon.... i alla fall om man fyllt 25.

Här kommer lite bilder från den urspårade matlagningskursen med väninnorna.

F.v. Nea, Anna, Stjärttutten och Kaka

Jag och Anna kör en "Vickan"

Anna och Nea dansar ?

En helt vanlig taxiresa

Girls på snowboardfest

Kommentarer
Postat av: Jenny

hehe va de i fredags du va ute? ja va nämligen på både East å White då :O

2008-10-07 @ 20:40:59
URL: http://vofflan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0