Weekend with Mom

I fredags kom jag hem vid 21.00 och var så trött att jag höll på att svimma vilket resulterade i hemmakväll. Känns som att det var länge sedan så det var hög mysfaktor att ligga i soffan på lilla O. och småsova framför Along came Polly, en smårolig men ack så förutsägbar film med Ben Stiller och Jennifer Aniston.

På Lördagen hade jag och mamma heldag!

Mami var i Buthan på sin 60års dag så jag överraskade med start på Centralbadet med massage, ansiktsrengöring, lunch, bubbel och bastubad. Pratkvarnar som vi är så slutade vi inte prata på hela tiden.



Efter några timmar av sakletande på stan blev det sushi på Kungshallarnas balkong. Kanske inte världens mysigaste lokal men bra sushi...och allt blir underbart när man har mami med sig. Mmm..mys.



Efter middagen kände vi för att gå på bio. Både hade hört talas om Woody Allans nya film Vicky Cristina Barcelona och ville se den. Vi fick nästintill slåss för att få tag i de sista biljetterna som var förbokade men släpptes. Det var helt galet på SF så ska du gå på bio en lördag utan att ha förköpta biljetter, ta med någon typ av vapen. Filmen var inte alls som jag hade förväntat men absolut bra och det var intressant att se Woody Allans minst sagt skeva uppfattning om det exotiska Europa.

Kvällen avslutades med några drinkar på Diplomat. O. kom ned för att avsluta kvällen i vårt fantastiska sällskap!           
       

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0