Vem kysste prästen?

Har haft sjukt mycket på jobbet på sistone och erkänner att jag har försummat bloggen en aning. Inte snällt enligt Sjärttutten.

I fredags var det ju Halloween och Andrea hade drink. Allas våran Catta överaskade med att komma hem från Florens över helgen så nästan hela gänget var samlat. Superkul! Som vanligt hos andrea så var det fint pysslat och massor av gott att smaska på. Efter aningen mycket nattvard skulle jag och O. göra ett andra stopp på en annan fest men hittade den inte (!)

Pricken över i:et på kvällen...Catta came home!


häxan, prästen, punkpojke och skepp å hoj


Pantertant, lik, präst och Alice i underlandet



På Lördagen var det dags för kalas igen. En killkompis ska åka till New York och hade en avskedsfest. Massa roligt nytt folk och nästan hela O´s kompisgäng. Kul kul. Vid tolvslaget åkte vi vidare in till stureplan, jag hoppade av vid Cafet för att träffa Emma (från tiden på Conoisseur) och hennes bästis. Bord där och bredvid sitter personalen från stallet (!) Sjukt kul att festa loss med dem också! Ett antal drinkar och shots senare vinglade vi vidare till Berns. Tror att vi kom hem vid femsnåret efter en bra efterfest på Max. Bra kväll det där!

Värdinnan, Trisse, vår adoptivson Tom och O.


Jag och Tom Tom är coola


Med gamla kollegor på Cafet


Söndagen spenderade vi i soffan men på kvällen åt jag middag med Wille och gick på Shyffert på Circus. Han var allvarligare än väntat men absolut en bra show! Mysigt att ha lite alone time med Wille också.

Bra helg helt enkelt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0