Tavla av ramar och annat smått och gott

Jag älskar kort och tycker att det är en viktig del i att göra sin bostad till ett hem. Samtidigt så vill man ju inte att det ska se ut som hemma hos tant Agda med 100 ramar överallt. Därför har jag tänkt att vi ska ha en tavla av ramar på väggen i sovrummet...för att samla upp det hela på ett ställe så att säga (sedan så kanske det blir en eller annan ram i något fönster ändå men). Idag har jag äntligen satt upp dem i alla fall. O är ju som sagt i Norge (igen) så det är ju bra att passa på.

Vår guldiga tavla av ramar som ska fyllas på under sommaren:image79

Har fått en plats på Ryttarstadion till lilla Allan också. Han ska bli stadshäst och flytt blir antagligen redan i helgen för sedan blir det Rom nästa vecka. Sjukt skönt att ha 5 minuters promenad till stallet! Dessutom så ingår mockning så det ska blir väldigt slappt. Bara det allra roligaste kvar. Känns bra som bara den.

Utsikt över nya stallet från lägenheten:
image80

Jag är supertrött idag, gick upp halv sju. Helst skulle jag vilja ta en power nap för att sedan lägga mig framför en film och dega. Men nej, ska på utbildning om ett jobb jag ska göra på lördag. Men när jag kommer hem igen blir det garanterat VM i sova. Eller just det ja, jag måste plugga lite också. Ja ja, men sen i alla fall....då j*klar ska det sovas!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0