Satte mig själv i klistret

Det var ju sjukt genomtänkt och flott av mig att lova något som jag omöjligt kunde hålla. Eftersom vi flyttade och det tar mellan 1-2 veckor att få den nya internetuppkopplingen så blir det ju ganska svårt att skriva och ä mindre möjligt att ladda upp bilder. Nu kommer de i alla fall, de efterlängtade bilderna på renoveringsobjektet...
O. är i norge och jobbar i veckan så jag lever singelliv. Förra veckan var de på "konferans" i Spanien och nästa vecka ska han också iväg. Kul för honom. Jättekul, verkligen. Jag är inte alls bitter.

O. påstår att tvn nu är för liten för väggen...killar är så söta.
image74

Fönsterpartiet i vardagsrummet:
image75


Till slut bestämde vi oss för marockansk stil på balkongen. Möblerna är från Tabbouli house på kungsholmen. En av våra favoritaffärer. Mycket kul och lite bättre pris än Spiti. Blev bra med en riktig matta istället för trallar eller plastmatta...hade inte gett samma känsla alls. Blev så till mig att jag åkte runt halva stan och jagade blomlådor för att kunna göra riktigt fint. Kände mig som en riktig hemmafru när jag stod där och plockade ut blommor.

Vår myspysiga balkong:
image77

Bildbevis på hur blek lilla O. var innan Spain. Nästan som Empo *ler brett*
image76

lite utsikt och de (av kakan) nyplanterade blommorna:
image78

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0