Snorgärsar är äckliga

Små snorgärsar är verkligen sjukt opålitliga. Tog en sväng i matvarubutiken idag efter skolan. Tänkte att fyrasnåret skulle vara en skön tid att shoppa lite. Det tänkte tydligen varenda hemmamamma i Danderyd också. Det var ungar överallt och nästan alla skrek, rev ner varor från hyllorna eller stod i vägen för min vagn. Den ena slog sin lillebror och den andra skrek på sin mamma för att hon tog fel färg på paprika. Jag fattar inte hur dagens människor kan vara så katastrofalt dåliga på att uppfostra sina små ligister. Hur svårt kan det vara? Bara man håller sig någorlunda konsekvent så ÄR det faktiskt inte så svårt...precis som med hundvalpar. Och ja, mammas lilla gullegris är ju så söt när den drar främmande människor i håret...men för den som blir sliten i håret av det lilla monstret och inte är förblindad av moderskärlek, är det inte skönt och vi ser dessutom hur ful din unge faktiskt är! Jag avskyr när nyblivna föräldrar fiskar efter komplemanger om sin skrynkliga lilla knotting. - Hon är det vackraste man kan tänka sig! Ja det tycker du säkert. Skulle jag kanske också intala mig om jag hade spenderat två timmar i obeskrivliga smärtor för att klämma ut knytet. Jag s k i t e r i om dina snorgärsar har "myror i brallan". De kan ha ADHD for all I care, håll dem bara borta från mig och få dem att hålla käften.
Shit, min 800 kilos häst är bättre uppfostrad!

2000-talets typiska snorjärs:
image66

Så här skön ska min snorjärs bli en dag:
image67

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0