På stan med Anna Bananna

I morse var jag och O. på en lägenhetsvisning kl.08.00. Ett renoveringsobjekt som kan bli riktigt bra. Skog och rätt så  ordentlig sjöglimt från balkongen. Dock är denna lägenhet här i Danderyd och vi är lite sugna på stan... Vi får se.
Sedan hann jag knappt äta frulle bulle och duscha, innan det var dags att åka in till stan och träffa Bananna. Hon bor i Uppsala och var min bästis i New York. Idag fyller hon 23 och ville såklart tillbringa dagen med hennes älsklingskaka! *ler* Vi sprang runt på stan i vårsolen och shoppade lite. Blev även lunch på Tacobar och fika på Café Bönan.
Underbart mysig dag på stan. Anna hittade en klänning till ikväll och jag hittade en sjukt snygg kappa.

Jag och Bananna i vårsolen:
image45

Min nya kappa från Silver:
image47

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0