Min lilla sjukling!

Igår var min medryttare i stallet och då verkade Allan vara bra i benet. Glädje. Den nyfunna glädjen fick man dock inte ha kvar länge då han sedan markerat lite när hon red ändå. I morse släppte jag honom lös i ridhuset och då markerade han fortfarande lite. Jag blir galen! Kan han ta och bli bra! Det är så trist att inte kunna rida plus att man oroar sig. Men hovslagaren kände igenom frambenen idag och trodde också att det bara var en liten stukning. Kan ta upp mot några veckor för det att bli helt bra.Han får helt enkelt fortsätta vila till onsdag så får vi se.

Lilla sjuklingen:
image40


Nu ska jag till Emelie och dricka varm choklad med vispgrädde, Mums.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0