Jag är sjuk i huvudet, på riktigt!

Att jag är ganska störd i huvudet har jag och alla i min omgivning vetat sedan barnsben. Men jag har alltid intalat mig att jag bara är störd "på ett lite skönt sätt". Men efter att ha suttit och pluggat psykiska sjukdomar hela dagen, har jag insett att det är inte så mycket"skönt" över mitt psyke...bara sjukt, på riktigt. Jag känner verkligen igen mig i det mesta, kanske inte i tvångsmässiga förföljelsemanier men...jo, det där jädrans gula klotet följde ta mig tusan efter mig hela förra sommaren. Aja, berätta inget för O. bara. Han lär ju inte vilja leva med ett totalt psykfall. Tur att man är het i alla fall. Oh yeah!

så här ser dagens psykfall ut:
image65

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0