Finns det någon svennigare än Idol Danny?

Jag såg en repris av Så Ska Det Låta här om dagen. Idol Danny var med och jag satt som förstummad framför tvn. Han borde seriöst få utmärkelsen "Sveriges absolut svennigaste svennebanan". Redan under idol kändes han som en riktig svennig förortskille...men på ett ganska charmigt sätt. Tillsammans med hans uppenbara talang kunde jag ändå se honom gå hem hos landet-tjejerna. Men i och med hans "fame" har man tagit hans svennighet till en helt annan nivå. Den redan fula och sönderblekta frisyren har gjorts ännu fulare och  vit (!?!) Kläderna är väl i och för sig okej, men känns ändå extremt tråkiga. Hans innan så tydliga musikaliska talang har dolts av dålig tuggummipop...som för att göra saken värre, allt för ofta framförs tillsammans med "Therese whats her face" från drömhus. Men kom igen! Hans felmonterande tänder däremot...dem har man bestämt sig för att behålla. Det förstärker väl hans "svennen i radhuset bredvid-look" antar jag. Det värsta av allt är att det faktiskt går hem på somliga platser i landet. Man kan läsa om allt för många fjortistjejer från landet som har Svenne-danny som idol och förälskelse. Helt sjukt! Men ganska komiskt.

Kontentan är alltså att Sverige är ett land fullt av tråkiga svennebananer utan direkt smak, som inte vill något hellre än att ha en vithårig übersvenne med sneda tänder.

Den här bilden är huvudbild på Dannys "official website". Seriöst, den är det!
image56

Idol Danny när han fick veta att han vunnit "årets Svenne"
image57

Kommentarer
Postat av: Caroline Kronér

Är du inte riktigt klok? Danny är ju snygg som faan! Fattar inte va du snackar om, svenne?? Hans snea tänder är charmiga och han har inte vitt hår längre. Han är faktiskt Sveriges snyggaste kille och jävligt sexig. Just i Så ska de låta var han aaassnygg. (OBS! jag är ingen fortis, jag är 23!)

2008-05-29 @ 12:32:14
Postat av: cookies

Haha, just det jag pratade om "hans snea tänder är charmiga". Går hem hos vissa...men det är fortfarande inte snyggt när man ser ut som att man fått ett järnrör över käften. Men låt mig gissa, du är från landet?!

2008-05-31 @ 20:59:42
URL: http://cookiescloset.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0