Rusk innan våren

Jag blir lätt besatt av nya projekt vilket har resulterat i väldigt sena nätter de sista dagarna. Jag ska inte ens gå in på hur krångligt det var att ändra den mest simpla designer på bloggen. Igår råkade jag sitta uppe till 02.30 trots att jag hade lovat att morgonfodra i stallet kl.07:30 idag. När klockan ringde efter 3 1/2 h sömn var jag allt annat än sugen på att gå upp ur min varma säng. För att förvärra det hela ytterligare var det riktigt ruskigt väder ute. Regnet kändes extra klibbigt och bilen var kallt som bara den. Man kan inte annat än drömma sig bort till varmare tider med solsken och fågelkvitter. Ingen skulle bli gladare än jag om våren kom redan i morgon men tyvärr måste man nog inse att det kommer att dröja lite för länge tills dess. Min älskade mammi och jag planerar att åka på en liten semester så snabbt vi bara kan. Svårt dock att finna både tid och passande resa.

Nej, jag får nog nöja mig med att värma fötterna på min kille (han brukar vara varm och go) ett tag framöver. Men det är ju inte fy skam det heller...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0