?? Mobilpsykologi ??

Hittade denna frågeställning i en trist blogg. Tänkte berika ert liv med den:


Har du kysst nummer 7?

- Ehh, det är min pojkväns 42årige bror. Så det säger jag inte...

Brukar du hänga med nummer 19?

- Big Brother Alex, nje...länge sedan nu.

Gillar du nummer 26?

- KLART! Är ju min Bulle ju!

Är 15 din bästis?

- Anna Nording, hon är absolut en av dem. Hon är ju mitt Får.

Älskar du nr 10?

- Min hopptränare...älska är kanske lite starkt.

Är nr 20 bra?

- På att gapa och skrika ja. (bella)

Har du träffat nr 9 i veckan?

-Har inte träffat min syssling på typ 8 år.

Har nr 16 gått i samma klass som du?

- Nope. Apan är äldre.

Vet du om nr 31 har ett förhållande?

- Nope, vill inte ha klamydia.

 

Som sagt, rätt trist blogg det där.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0