Kakans månadbrev

Fick skäll idag (igen) av en kompis som menar att jag är omöjlig att få tag på. Omöjlig är en uppenbar överdrift men svår, ja. Jag är verkligen sämst på att höra av mig. Svarar inte i telefonen hälften så ofta som jag borde och lyssnar stort sett aldrig av mitt mobilsvar. Ringa upp är också något jag borde praktisera mer. Detta är absolut någonting som jag behöver förbättra, jag har försökt men trillar allt för snabbt dit igen. Sablans ovanor, varför ska det vara så svåra att bli av med?! Jag kanske borde börja skicka ut månadsbrev till alla mina vänner...


Februari 2008
Skattade vänner till Kakan

Ytterligare en månad har gått och det har inte hänt mycket i Kakans liv men det som har hänt, har hänt långsamt. De vanliga sysslorna har utförts med gott resultat och både Allans och O's rumpor har musklar sig fint. Som vanligt har det varit fullt upp och ej funnits mycket tid över för annat. Detta har gjort att Kakan ännu en månad har varit stängd för allmänheten. Ett fåtal undantag har gjorts då hon träffat vänner. En eller annan har hört av sig och berättat att de kommit genom telefonspärren men många klagar fortfarande. En stor händelse är att Kakan för andra året i rad har vunnit VM i "sämst på att höra av sig" ! Stort grattis till alla vänner och bekanta !

Planerade förändringar nästa månad är:
  • Renovering av kakans något oputsade yttre (i form av klippning och eventuell färgning av hår).
  • Inköp av gymkort på närliggande gym.
  • Resa med mor till ett varmare klimat (exakta tider kommer snart)
(kostanderna för dessa förändringar är ej ännu beräknade)

Trevlig helg & tack för Ditt stöd!
Mvh Kakan Consulting

Vid ytterligare frågor: ring förvaltaren av Kakan: O. Rehnberg på tel 0707752575


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0