Inflyttningsfest

Igår var det inflyttningsfest för hela slanten! Min allra bästa stallkompis Emelie och hennes kött Paul, har spetsat in sig på att vinna VM i vuxenpoäng -08. Efter att Stina och Tommy skaffat fram ett barn (!!!) förstod Em & Mr P att deras 2 hundar, 3 bilar och seriösa jobb helt enkelt inte kommer att ta hem spelet. Tävlingsmänniskor som de är, bestämde de sig snabbt för att ge svar på tal och skaffa villa i Täby. Nu var det alltså äntligen dags att inviga spektaklet. Många kom för att bevittna det hela. Men vuxenvärlden är en hård värld. De allra flesta strök med redan innan vi började prata världsekonomi och absoluta sanningar. Inte ens Mr P klarade sig tills det att Donken började servera frukost, utan deckade i soffan.
Riktigt bra kväll med lite lagom av allt. Vi har bettat på nästa steg i tävlingen. Em & Mr P har en garanterad seger om de dessutom skaffar en liten knodd... Med barn, villa, hundar och combi är de oövervinnerliga! Jag har satt 50 spänn på knodd 2010!

Em har samlat in ytterligare vuxenpoäng genom att börja blogga om sin villa! www.villabloggen.blogg.se

image14
Mr P och Stina (life living milf)

image15
Em & Erik shakar ass på dansgolvet

image16
Jag håller låda (löjligt ovetande om att jag snart kommer att bli antastad av lilleman)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0