NRJ in the park

Mitt stora projekt under sommaren har varit att leda Apples sponsring av NRJ in the park! Riktigt kul och ungdomligt event plus att det är roligt att jobba med Apple såklart! De har verkligen riktigt snygga produkter. Är själv lite sugen på en touch. Mums filibabba.

Förra veckan tog jag och världens bästa stallkompis, och nu även kollega, Trailblazern ner till Malmö och Göteborg för de två första konserterna. Den långa resan var ingen match med hjälp av lite godis och skvallerblaskor. Emelie agerade chaffis och lät mig inte ens klappa ratten på väg ned. Antar att hon ville ha stora stygga Blazern för sig själv.
Trots tidiga mornar och långa dagar hade vi både ett och två roliga skratt. Efterfesten i Malmö blev kanske inte någon succé för vår del men Röda rummet på Nivå i Götet blev desto blötare. Kul kul.

Vår snasklåda:


Blazern fick plats i Scandics garage:


Bag in da Box uppträdde på lilla scen i sponsorbyn. Söta pågar det där!


25 000 pers i Malmö:


Jag och Em med übergansta Lazee och Bananen:


Vår goa view från Gothia Towers:


Lite åka hann jag iaf med på Liseberg:


Jag & Lasse från Apple jobbar hårt:


15 000 Göteborgare på Liseberg:


Nu på lördag är det sista stoppet i Stockholm. Ska givetvis bli roligt att köra på hemmaplan samt att denna konsert garanterat blir störts. Dock så känns det lite sorgligt att inte få åka bort på "turne". Alla som jobbar med projektet är störtsköna och vi hade enormt roligt ihop nere i "Södern".

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0